Moskova

Moskova

19 Şubat 2014 Çarşamba

Şanghay Kulesi'ne tırmanan çılgın Rus gençleri



















650 metrelik Şanghay Kulesini gördünüz mü?

Ben gördüm, ama aşağıdan... :-) 
Dibine kadar gidip, yukarı çıkmadım. Aman, aman bu da eksik kalsın, dedim.

Bu kule, Şanghay'ın turistik yerlerinden...Parayı bastırıp asansörle yukarı çıkıp, çok güzel bir panoramik manzarayı izlemek mümkün. 

Gidip de çıkmamışsın kuleye, nereden biliyorsun diyeceksiniz. Evet, çıkmadım, ama aşağıdan baktım, çıkanlardan dinledim ve filmlerini izledim.

Ekteki video bu kuleye tırmanan - kusura bakmayın, izninizle çılgın diyeceğim-  Rus gençlerinin.

Aman allahım! Seyretmesi bile kanımı donduruyor.  

Deli bunlar, deli!...Hem de zırdeli...

Bunca senedir Rusya'dayım. Hala alışabilmiş, Rusları anlayabilmiş değilim.

Tevekkeli, Rus şair ve gezgin Tyutçev, boşuna “Rusya akılla anlaşılmaz / arşınla da ölçülmez / Rusya’nın yapısı başkadır/ Rusya’ya sadece iman edilir…” dememiş. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder