Moskova

Moskova

4 Ekim 2010 Pazartesi

Garantili aşk sözleri
















Bir yabancı dili öğrenmek hemen olabilecek, kolay bir şey değil. Hele hele Rus dilini…
Emek, zaman ve sabır gerektiriyor.
Etrafınız çepeçevre güzelliklerle dolu,ancak siz bunu bulunduğunuz yerin diliyle ifade edemiyorsunuz. Ne acı bir durum!
Malum "dil dile değmeden dil öğrenilmez"miş. Denenmiş, kanıtlanmış ve şiddetle tavsiye edilen bir yöntem...
Sevdalandınız, ama derdinizi anlatmakta zorluk çekiyorsunuz.
İşte size bu sorununuzu aşmanıza yardımcı olacak, sevdiğinizin yüreğine işleyecek garantili aşk sözleri...
İşe yaramazsa iade ve geri ödeme koşuluyla:-)) Buyrun!.. Kullanın, hayrını görün.

1.
Seni yıldızlara benzetiyorum, onlar kadar uzak, onlar kadar erişilmezsin, ama bir farkın var, onlar bin tane sen bir tanesin.
Я сравнивю тебя со звёздами, ты также далек и недосегаем как они, но у тебя одно отличие, их тысячи а ты ОДИН.

2.
Seni sen olduğun için değil, seninle birlikte olduğumda ben olduğum için seviyorum.
Я люблю тебя не за то, кто ты, а за то, кто я, когда я с тобой.

3.
Aşkım sana verebilecek hediyelerin en güzelini veriyorum: Kalbimi. Alınacak hediyelerin en güzelini alıyorum: Kalbini… Söylenecek en güzel şeyi söylüyorum: Seni seviyorum.
Любимый я дарю тебе самый лучший подарок который я только могу подарить - Моё сердце. Получаю лучший из возможных подарков который я могла получить - Твоё сердце... Говорю самое прекрасное - Я тебя люблю.

4.
Balıkların sevgisini bilir misin, birbirlerine dokunamazlar, ama sevgilerini hep yüreklerinde hissederler. Ben de şimdi sana dokunamıyorum, çünkü sen hep yüreğimdesin.
Знаешь ли ты любовь рыб, они не могут дотронуться до др друга, а всегда чуствуют любовь в своих сердцах. И я щас не могу дотронуться до тебя, потому что ты всегда в сердце моём.

5.
Sen benim için okyanusun dibindeki bir elmas tanesi kadar, gökteki uzanamayacağım yıldızlar kadar değerlisin!
Ты также дорог для меня как алмаз на дне океана, как звёзды в небе до которых я никогда не достану.

6.
Seni ne kadar sevdiğimi anlamak istiyorsan; yağan her yağmur damlasını yakalamaya çalış. Yakalayamadığın her yağmur damlası seni ne kadar sevdiğimin ispatıdır...
Если хочешь понять как я люблю тебя, попробуй поймать каждую каплю дождя. каждая капля которую ты не сможешь поймать, доказательство тому как я тебя люблю. (докажет тебе мою любовь)

7.
Aşkımı dağlara yazacaktım aşkımdan büyük dağ bulamadım..
Я хотела написать свою любовь на горы, но не нашла гору больше любви своей

8.
Sen var ya sen aynı sigaram gibisin. Dumanı gözlerin. Külü dudakların... Yalnız aranızda bir fark var, sigaramı ben, beni ise sen yakıyorsun...
Ты подобна моей сигарете. Её дым - это твои глаза. Пепел - твои губы. Но между вами есть одно различие, мою сигарету обжигаю Я, а меня ТЫ.

9.
Önce kar idin eridin çağlayan oldun, gonca idin açtın gül oldun, gözümde yaştın bittin gülücük oldun, bir yaş daha büyüdün iyi ki doğdun!
Сперва ты была снегом расстаяла стала ручьём, была бутоном расцвела стала цветком, была на глазах моих слезой стала улыбкой, выросла ты еще на год Хорошо что ты родилась!

10.
Mutluluk daima yakınımızdadır, yakalamak için çoğu zaman elimizi uzatmak yeter, uzatıp yakaladığın mutluluklarla dolu yıllar senin olsun, doğum günün kutlu olsun!
Счастье оно всегда рядом с нами, чтобы поймать его в основном нам достаточно просто протянуть руку, желаю тебе года полные счастьями которые ты поймаешь протянув руку, С днем рождения!

11.
Hayatta üç şeyi sevdim; seni, kalbimi, ümit etmeyi...seni sevdim, sensin diye, kalbimi sevdim, seni sevdi diye, ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...
Я в жизни полюбил 3 вещи, Тебя, моё сердце, и надеется.. Тебя - потому что это ты, Своё сердце - потому что оно полюбило тебя, Надеется - а вдруг полюбишь и ты меня.

12.
Sana ne demeliyim? Hayatım desem hayat kısa, güneşim desem güneş batıyor, çiçeğim desem o da soluyor...sana canim demeliyim, çünkü bu can seninle yaşıyor!
Как мне надо называть тебя? Если жизнь моя, то она коротка, если солнышко то оно заходит, если цветок то и он вянет.. Мне надо называть тебя душой моей, потомучто эта душа живёт тобой!

13.
İkiden bir çıkınca bir kalırmış..yalan! Sen gidince ben kalır mıyım sanıyorsun?..
два минус один будет один...ЛОЖЬ!По-твоему, я останусь, если ты уйдешь?

14.
Hayatta iki kör tanıyorum ; 1.'si senden başkasını görmeyen ben, 2.'si beni göremeyen sen.
Я знаю 2-х слепых в моей жизни:1-этоя , который(ая)никого не видит, кроме тебя 2-это, ты, который не замечает меня..

1 yorum:

  1. Sitenizde vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederiz. kadın haberleri sitesini de ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil