Moskova

Moskova

10 Mart 2018 Cumartesi

Putin: Hiç ayıya binmedim





Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'in ABD'li televizyon kanalı NBC'ye verdiği röportajın tamamı yayınlandı. Rus lider yaklaşık 40 dakika süren röportajda Megyn Kelly'nin birçok sorusuna yanıt verdi.

Putin, geçtiğimiz yıl Ağustos ayında Tuva Cumhuriyeti'ne günübirlik bir ziyaret gerçekleştirmiş ve burada biraz dinlenmişti. Bu esnada çekilen 'tişörtsüz' fotoğrafları hakkında neler düşündüğünü soran muhabire, 'sadece rahatladığını, (dinlendiğini)' söyledi.

Putin ayrıca ayıya binerken fotoğraflarının olduğunu ve bunları da gördüğünü hatırlattı.

"Rahatlıyorum. İş atmosferinde çok fazla fotoğrafım var ama hiç kimse bunlarla ilgilenmiyor. Ayıya bindiğim fotoğraflarımı gördüm, ama ben hiçbir zaman ayıya binmedim. Ancak böyle fotoğraflar var." diyen Putin, ayı üzerindeki fotoğraflarının 'montaj' olduğunu hatırlatmış oldu. 

Geçtiğimiz yıllarda bazı insanlar bu fotoğrafların gerçek olabileceğini düşünmüştü.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder