Moskova

Moskova

28 Temmuz 2019 Pazar

Viktor Tsoy – Kukuşka (Guguk kuşu)


Viktor Robertoviç Tsoy (Ви́ктор Ро́бертович Цой); ünlü bir Sovyet çarkıcı ve şarkı yazarı.
21 Haziran 1962’de Leningrad’da doğdu. 15 Ağustos 1990’da yaşamını yitirdi.
Rus Rock müziğinin öncülerindendir.

Aşağıda videosu ve şarkı sözleri olan Kukuşka onun en bilinen, sevilen şarkılarından.



кукушка


Песен еще ненаписанных, сколько?
Скажи, кукушка, пропой.
В городе мне жить или на выселках,
Камнем лежать или гореть звездой? Звездой.

Припев:
Солнце мое - взгляни на меня,
Моя ладонь превратилась в кулак,
И если есть порох - дай огня.
Вот так...

Кто пойдет по следу одинокому?
Сильные да смелые головы сложили в поле в бою.
Мало кто остался в светлой памяти,
В трезвом уме да с твердой рукой в строю, в строю.

Припев:
Солнце мое - взгляни на меня,
Моя ладонь превратилась в кулак,
И если есть порох - дай огня.
Вот так...

Где же ты теперь, воля вольная?
С кем же ты сейчас ласковый рассвет встречаешь? Ответь.
Хорошо с тобой, да плохо без тебя,
голову да плечи терпеливые под плеть, под плеть.

Припев:
Солнце мое - взгляни на меня,
Моя ладонь превратилась в кулак,
И если есть порох - дай огня.
Вот так...

Солнце мое - взгляни на меня,
Моя ладонь превратилась в кулак,
И если есть порох - дай огня.
Вот так...



Türkçe
si

Guguk kuşu

Daha yazılmamış kaç şarkı var?
Söyle bana guguk kuşu, çal.
Şehirde mi yaşamalıyım, kırsala mı çıkmalıyım,
Uzanmalı mıyım taş gibi, yoksa yıldız gibi parlamalı mıyım?
Yıldız gibi.

Güneşim benim - bana bir bak,
Avucum yumruk oldu,
Barut varsa eğer - ateş ver.
İşte böyle...

Kim o yalnız izden gidecek?
Güçlü olanlar ve tabi cesur olanlar,
Savaş alanında uğraşa baş koydular,
Akılda kalanların sayısı çok değildi,
Ayık kafayla, çelik bilekleriyle gittiler saflara.
Saflara.

Güneşim benim - bir bak bana,
Avucum kapandı yumruk oldu,
Barut varsa eğer - ateş ver.
İşte böyle...

Neredesin şimdi ey özgür irade?
Kiminle şu an
Sevecen gün doğumunu karşılıyorsun. Cevap ver.
Seninleyken iyi, sensiz ise ne kötü,
Başlar omuzlar sabırlı, kamçı altında,
Kamçı altında.

Güneşim benim - bir bak bana,
Avucum kapandı yumruk oldu,
Barut varsa eğer - ateş ver.
İşte böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder