Moskova

Moskova

15 Mart 2012 Perşembe

Moskova’daki dilenciler işlerine mizahi boyut katıyor.



Kaynak:http://www.gazetem.ru/

Moskova’daki dilenciler halkın artık klasik dilencilere pek para vermemesi nedeniyle imaj değiştirmeye başladı.

Moskovskiye Novosti’de yer alan habere göre, imaj değiştiren dilenciler daha çok banka yakınlarında ve yeraltı geçitlerinde boy gösterirken, bu dilenciler insanlara kattıkları acıma duygusunun yanına aynı zamanda mizahı da kullanarak çeşitli kılıklara girerek insanları güldürmeye başladılar. Birçoğu komik ve ilginç yazılar yazarak okuyanları da güldürmeye, aynı zamanda normalden daha fazla para toplamaya başladılar.

İnsanları güldüren yazıların arasında;

“-Arkadaşlarımla çok içtim, karım eve sokmuyor, çiçek almak için para topluyorum. Lütfen bana yardım edin.”

“-Memleketime dönmem için bilet parası topluyorum. Lütfen evime dönmeme yardımcı olun.”

gibi yardım istekleri bulunuyor.Ayrıca, halkın bu şekilde mizahi yaklaşım sergileyen dilencilere daha çok para verdiklerine de dikkat çekiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder