Moskova

Moskova

18 Kasım 2012 Pazar

"Ülkemle gururluyum, çünkü Rusyam..."






















Playboy dergisine soyunduğu için taç giymesi tartışma yaratan Rusya Güzeli Natalya Pereverzeva, favori gösterildiği Miss Earth yarışması öncesi ülkesine dair dile getirdiği ilginç düşüncelerle yarışma gündemine damgasını vurdu.
24 yaşındaki güzel, tanıtım videosunda "Neden Rusya ile gurur duyuyorsunuz?" sorusu karşısında verdiği edebi yanıtlarla yazarlara taş çıkardı. Natalya Pereverzeva'nın ülkesi ile ilgili betimlemeleri özetle şöyle:

“Benim Rusyam, uzun ve kalın at kuyruğunda farklı renkli tokalar takılı görkemli, güzel bir kız.

Benim Rusyam, kocaman gözleri olan ve tatlı süt veren bir inek.

Benim Rusyam, kocaman, yoksul ve acılı bir ülke.

Benim Rusyam, birkaç 'seçilmiş' insanın üzerinden zenginliğini götürdüğü büyük bir atardamar.

Benim Rusyam, ihtiyarlara ve öksüzlere yardım edemez.

Benim Rusyam, bitmek bilmeyen Kafkasya savaşı.

Milyonlarca insanın yaşamını feda etmesi sayesinde faşizmi alt eden ülkede neden milliyetçilik yeniden yeşeriyor?

Rusyam benim, sen hala yaşıyor, nefes alıyorsun. Sen ki dünyaya Yesenin, Puşkin, Plisetskaya gibi güzel, yetenekli insanlarını verdin. Bu liste birkaç sayfa boyunca uzatılabilir.

Her şeye rağmen, dünyaya çok şey kazandıran bu büyük ve harikulade ülkede doğduğum için gurur duyuyoum!”



Güzel Rusya görüntüleri eşliğindeki bu videoda da görebileceğiniz gibi Natalya Pereverzeva'nın çevre sorunlarına ilişkin de söylediği çok şey var.
Kaynak : http://www.turkrus.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder