Moskova

Moskova

15 Aralık 2018 Cumartesi

Putin'den gençlere öğüt: “Kaderinizi kendi elinize alın!”




Başarıya ulaşmak için insanın, kimseden yardım beklemeden kendi kaderini kendi eline alması gerektiğine ilişkin bir konuşma yapan Rus lider Putin, Bolşevik şarkılarından örnek verdi: "Bize ne Tanrı, ne çar, ne de bir kahraman yardım edebilir."

Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, öğrencilerin katıldığı bir konferansta, başarıya nasıl ulaşılabileceğine ilişkin öğütler verdi.

Putin, "Her birey, kişisel başarının yüzde 90'ının kendine bağlı olduğunu anlamalı. Her birimiz hayattaki yolumuzu kendimiz arayıp bulmalı, yazgımızı kendi ellerimize almalıyız, aksi halde başarı elde edemeyiz" dedi.

'İYİ KALPLİ AMCA YARDIM EDER DİYE BEKLEMEYİN, DEVRİM ŞARKILARINA KULAK VERİN, KADERİNİZİ ELİNİZE ALIN'

Konuşmasına "Hep iyi kalpli amcanın bize bir şeyler getireceğini düşünüyoruz" diye devam eden Rusya lideri, genç öğrencilere birilerinden yardım beklemelerindense Bolşevik şarkılarına kulak vermelerini öğütledi: "'Bize kimse yardım etmeyecek, ne Tanrı, ne çar, ne de bir kahraman!' Bunu kendimiz yapmalıyız."

O konuşmadan bir bölüm ve videosu:

Путин про надежду на государство и собственную инициативу: Мы думаем «Добрый дядя должен нам что-то принести», но лучше вспомнить большевистские песни «Никто нам не поможет, ни бог, ни царь и не герой!» Нужно своей собственной рукой это делать.




Ve Putin'in gençlere kulak vermelerini öğütlediği Bolşevik şarkısının (Enternasyonal) videosu: 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder